Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2010 19:16 - ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА НАМЕРЕНИЯТА 08
Автор: burda Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1596 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 27.03.2010 19:18


Това, което четете е плод на моята фантазия и връзката с действителността е само случайна. Текстовете в „Лични дневници” са виртуални и дотолкова истински, доколкото могат да са електроните, които избиват фотони, както и цялата техническа инфраструктура – от клавиатурата на моя компютър до екрана на вашия компютър, формиращи илюзията за картини и текстове. Отговорни за това са хилядите километри кабели, ретранслатори, спътници и т.н., както и хората, които се грижат всичко това да работи синхронизирано и интегрирано.

Буквите, които ползувам, са резултат от творческата дейност на брата Методия, нарекъл ги на по-малкия си брат Константин с монашеско име Кирил, в далечния ІХ век. (Това, че нося и двете му имена, е пак чиста случайност, игра на съдбата). На буквите ме е научила баба ми, когато съм бил 3-годишен. Образованието което съм получил е от различен тип – воинско, МВР, академично - биологично, психологическо, философско и т.н. Дори на възрастта ми на прошарен чичко на „средна възраст” продължавам да се уча, при това от всичко, което ме заобикаля. В резултат на цялата тази еклектика съм станал това, което съм и продължавам да ставам.

Затова споделеното от мен тук смятам че не може да принадлежи на мен, както и не нося отговорността за начина по който възприемат написаното читателите. Всички физически и психически неблагополучия, също пропуснати ползи и изгоди в резултат на това, което повярвате или не, са за сметка на четящия.

Не подтиквам към, нито възпирам никого от действие. Поемам отговорност само към този, който ми е БЛИЗЪК. Това пък решавам само аз.

За разпространението на текстовете извън този блог отговорност носи само GOOGLE Inc.

***

Ангажиран съм от години с непопулярни проблеми, или популярни, но изглеждащи неразрешими. Балансирам по острието на бръснача – от едната страна е гибелта, от другата – героят от „Приказка за стълбата” на Христо Смирненски. Добрият баланс ме оставя еднакво далеч както от блясъка на гибелната слава, така и от ролята на самозабравилите се представители на институции, чиято перманентна задача е моралната поквара, пряко водеща както до престъпност, така и до увреждане на природата и човека.

Разбира се, това изисква жертви, но балансът показва, че ако не търся лична изгода – обществото просъществува, преодолява проблеми и дори заплаха за оцеляването, още преди да са се случили.

Опитът ми показва, че личната активност или в малки добре организирани групи е много по-ефективна отколкото е партия или организация с голяма численост. Познавачите на кибернетиката и на глобалните системи знаят, че ролята на малките играчи в свръхсложните и вероятности системи може да бъде огромна. Българите, по правило сме зле организирани люде. Но нали можем да започнем от себе си, и когато не е достатъчно – още двама-трима?

Също така – максимална проводимост за позитивно мислене и действие на другите. Властта, в класическия вид, в който се стреми да остане и да привлича и заставя публиката – вече си отива. Баламите се топят след изборите, а и с всеки изминал ден.

Доживях победата в много битки. Постигнах решенията на много задачи и проблеми. И това ми дава сила за следващите победи. Не знам дали ще доживея всички, но вярвам, че някой достатъчно млад, може би някое дете, ще предаде щафетата на духа нататък.

 

 



Тагове:   власт,   баланс,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. razkazvachka - връзката с действителността
27.03.2010 19:47
преди три години бях започнала на друго място един проект - много се доближава до твоята идея за малките играчи в сложните системи - пак по повод на това, че българите винаги оставаме толкова сами, че съвсем естествено започваме да се приобщаваме към всякакви други културни групи - и по този начин можем да служим като подвижни връзки между различни култури - но никога, ако има някой от "нашите" наоколо...

може би това прави връзката с действителността недоказуема или "случайна" - "плод на собствените фантазии"?
цитирай
2. burda - "връзката с действителността"
27.03.2010 20:35
Технически организираните [биологични] обратни връзки дават възможност да се контролират социални и природни процеси без да се локализира (манифестира) контролиращият. Като навържим възможностите на биокомпютъра (виж системата на Бронников, препоръчвам за работа с нея на всеки, който иска да се усъвършенства като човек) с истинските нужди за развитието на човека на глобално ниво бъдещето е удивително и много обещаващо. В близките години ще живеем в съвсем различен, удивителен и непривичен за хората от миналото свят.
Разбира се, тук в "лични дневници" съм най-много себе си, но за да не си навличам неприятности представям нещата като "фантазии", за да не нося отговорността ако някой иска да подражава без да познава дълбоко нещата. Също и в случаите, в които някой се припознае, "самосезира" - това е измислица, господа!
Впрочем, това е стандартна процедура при разпространението на много филми и книги.
цитирай
3. razkazvachka - Съгласна съм
27.03.2010 21:09
светът само привидно е същият - поради инерцията на съзнанието, отказващо да въведе непрекъснато постъпващите данни от сетивата, които са чувствителни към промяната - регистрират я в "таблицата", но отказват да я анализират - затова осъзнаващите и несъзнаващите са склонни да гледат едни на други като луди или като мудни полуроботи.
а подходът ти е правилния - човечеството няма полза от хора, поради наивност или други под., допуснали да бъдат жертви...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: burda
Категория: Технологии
Прочетен: 604615
Постинги: 244
Коментари: 163
Гласове: 496
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031