Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2011 10:00 - Психично и духовно развитие 89/90 Авторът за себе си
Автор: burda Категория: Технологии   
Прочетен: 2475 Коментари: 0 Гласове:
0



Роден съм в София. Може би това е чиста случайност в материалната земна реалност, защото единия ми дядо е бежанец от Лерин (сега Флорина, Гръцка Македония), другия бежанец от Узункюпрю (Източна Тракия, сега е в Турция). Майка ми е от Стара Загора, а баща ми от Пловдив. Не мисля обаче да е случайност в духовен план. Дядо ми и прадядо ми по линията на баща ми, както и други в тази родова линия са исторически личности, направили много за националното и социално освобождение, за обучението на деца и студенти.Прадядо ми по майчина линия е загинал като войник в Балканската война... Голямото бягане на българите е запратило в края на ХХ и началото на ХХІ век братята ми в Канада и Австралия. Неслучайно е и еклектичното ми образование и интереси, които ме срещнаха с едни от най-талантливите личности на България, а благодарение на транспорта и глобалните комуникации - и с такива от целия свят. Ето защо трудът и творчеството ми обхващат широко поле на изява в изкуството, образованието и науката... и не само там. До този момент творчеството ми не е обемисто, но е широко разположено, а целите му са да закриля, мотивира, дава път и разчупва умовете и сърцата – ефект на лавината. Не бих казал, че съм създал нови личности. Не. Дори и сред най-близкото си обкръжение. Отварях и разконспирирах заложбите на дошлите с мен, за да се научат ДА БЪДАТ СЕБЕ СИ И ДА УЗНАЯТ ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕТО СИ. Остатъците от моето его се радват на това ;-) В така преминатия от мен път видях, че е безинтересно да се натрапвам с медийни изяви, власт чрез парите и вещите, научни и войнски звания, политическа власт и други форми на самоутвърждаване. Не се оплаквам, че не съм имал възможност, както и условия в бурното ни историческо време. Напротив. Това е изборът ми. Осъзнатият ми интерес към еволюцията е от 1990 година. Но намирам в себе си спомени и дейности, които говорят за подготовката за този избор едва ли не от първия ми съзнателен спомен. Изследвах със страст и открито съзнание. Научният подход се оказа тесноват. Техниката даде по-големи възможности за прилагане на еволюционните закономерности. Но най-интересно поле през последните 8-10 години е психиката. Тесногръдието на обемистото направление в психологията обясняващо психичните явления единствено чрез неврологични процеси ме отблъсна. Съответно, привлече друго: екстрасенси, шамани, езотерика. Събудих заложбите си в тази област, изявени още от детинство. Сега вече не мога да бъда обективен изследовател. Аз съм включен в нещата. Вписан. Наблюдавам явленията както отвътре-навън, така и отвън-навътре. Затова ми беше извънредно трудно да напиша тази книга. Много по-приятно е, когато се срещам с хора и вземам отношение към общите ни задачи на живота, отколкото да описвам нещата аналитично и отстрани. Макар и с много различни и уникални прояви, животът на всички се свежда до малък кръг от потребности, задачи и проблеми. Ето защо можем да означаваме много повече всеки един от нас за другия – за взаимопомощ при проблемите, в труда и творчеството.  *********************** Разпространение на "Психично и духовно развитие" - Burda, Chronotron, София, Copyright 2008-2012. http://burda.blog.bg/technology/2010/05/13/psihichno-i-duhovno-razvitie-02-razprostranenie.544582 Активиран е линк за публичен достъп:
http://dox.bg/files/dw?a=7fc3204f9d



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: burda
Категория: Технологии
Прочетен: 606695
Постинги: 244
Коментари: 163
Гласове: 496
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930