Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2010 20:45 - ПЪТЕВОДИТЕЛ ЗА ЖИВОТА. СПРАВОЧНИК НА НАЧИНАЕЩИЯ МАГ 00
Автор: burda Категория: Изкуство   
Прочетен: 807 Коментари: 0 Гласове:
0



Предговор (може да не се чете)   Тази малка книжка написах като подарък на сина ми, когато беше шести клас. Тя не е книжка за изчитане, а за мислене. Тя е повод да се обърне подрастващия, както казваме подражателно – тинейджъра – вниманието си към осъзнаване на целта и смисъла на живота, на своя живот – един единствен и уникален. По-късно тази книжка я подарих на дете на близки. А пътешествието й, както по-късно видях, е продължило. Както съм посочил в началото – желателно е да се разпространява по всякакъв начин. Сега тя стига до всички. Аз не мога да избера на кого да я дам, казват, че тинейджърите не били четяли. Аз познавам такива, които не само че четат, но са и талантливи писатели. Ето затова не генерализирайте наблюденията си от тесния си зрителен ъгъл върху цялото общество. А и към някои - те си знаят - не обругавайте цялото поколение. Единствена съществена връзка която искам да имам с тази книга е мнението на читателите й, най-вече тези от 12 до 25 години. Затова ако сте от тях – пишете за това, което ви е впечатлило. Бих искал да съм най-далеч от тълкуването, но така или иначе, ще го правя, защото изясняването от първа ръка е по-приемливо, отколкото да се пита някой друг. Интернет, като никоя друга система за комуникация, ни дава тази възможност. Нека да се възползуваме от нея.

image

ПЪТЕВОДИТЕЛ ЗА ЖИВОТА   СПРАВОЧНИК НА НАЧИНАЕЩИЯ МАГ     КИРИЛ ГРУЕВ - БУРДА   Пътеводител за живота КНИГА ПЪРВА     Първо издание   Издателство “Хронотрон” София 2004     © Copyleft Всяка форма на разпространение е желателна и се насърчава от автора!
    СЪДЪРЖАНИЕ   Увод . . . 3 Кой съм аз? . . . 4 Какъв искам да съм? Какъв искам да стана? . . . 5 Какво може да ми помогне да стана такъв, какъвто искам? . . . 8 Какво може да ми помогне да не допускам неуспех в това, към което се стремя? . . . 13 Как да живея успешно? . . . 15 Рецепта за успех? . . . 28 Как да преценя дали успявам? . . . 29  


Тагове:   маг,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: burda
Категория: Технологии
Прочетен: 606505
Постинги: 244
Коментари: 163
Гласове: 496
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930