Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2010 21:44 - Пътеводител за живота. Справочник на начинаещия маг 02
Автор: burda Категория: Изкуство   
Прочетен: 3191 Коментари: 0 Гласове:
0



Сега можеш да продължиш нататък, имайки предвид, че книгата е само справочник и помощник и тя няма да замени всички решения, които вземаш в живота си, както и отговорността за последствията от тези решения. Тук няма да прочетеш теории, математически задачи или граматически главоблъсканици. Тя е лесна за четене, но в никакъв случай не е за развлечение. Тук ще се наложи да  се заемеш със себе си и с непосредствената си реалност. Това се нарича обучение с преживяване, в което Ученикът си ти, а учители са ситуациите в които попадаш. Е, голямата идея на всяко успешно личностно взаимодействие е незабавната или по-далечна изгода от всяка ситуация. Когато успехът искрено и без колебание се предпостави, той непременно идва.

Ще кажа още веднъж най-важното от въведението. Книгата е само справочник. Едно е да четеш справочник, друго – да застанеш зад кормилото на съдбата си.

 

1.Кой съм аз?

Отговори кратко на този въпрос. Запиши този отговор. ?

Едва сега продължи нататък.

Ето моето предложение за отговор на въпроса, който трябва да обмислиш добре, защото от него зависи какво ще правиш нататък.F

Аз съм временно единство на Дух, Душа и Тяло. Духът ми е първична и [почти] безсмъртна същност, която решава какво да прави: раждане, живот, смърт.

Тялото ми е организираната съвкупност от различни по големина и форма елементи и връзки между тях, както и енергиите, които ги карат да се движат.

Душата ми е съвкупност от процеси, които поддържат духа и тялото в единство.

Моят Голям Аз е моят Дух.  Той е безсмъртен и затова – вечен.

Моят малък аз е моето тяло и душа. Те са смъртни и затова могат да функционират само ограничено време. Тяхното място за свързване е мозъкът.

Моят малък аз се развива в 4 равнини (аспекта, тела):

 

физическа равнина – силата и енергията на моето тяло, красотата, физическото здраве…

емоционална равнина – моите чувства и емоции, радост, искреност, любов, жертвоготовност, смелост, емоционален стабилитет…

интелектуална равнина – моята истина, моите убеждения знания, внимание, въображение…

ценностна (кармична, причинна) равнина – моята вяра, висша ценност заради която ме има, следствията от постъпките ми …

 

Моят голям Аз изследва живота и обществото на тази планета и използува получените резултати за усъвършенстването на Вселената. Той осигурява съществуването ми на Земята чрез избор на подходящ биологичен скафандър – моето тяло, и подходящо програмно осигуряване – душа. Затова аз предварително съм избрал родителите и обстановката, в която се появявам на тази планета. Моите душа и тяло имат две основни цели – оцеляване и оставяне на деперсонализирани (означава произлезли от личността) неща – потомство и творчество. Общата им идея е волята за живот и развитието, усъвършенстването. Стимулът за тези и за всички останали лични цели е изгодата.

:

На компютърен език Големият Аз, Духът – това е юзърът, потребителят, онзи, който стои зад клавиатурата. Малкият аз е аватарът – виртуалният представител с временни и ограничени пълномощия върху играта-живот. Душата – това е програмното осигуряване което свързва решенията на духа (юзъра) с действията на тялото (аватара). Компютърът – това е полето на действие – Вселената или някаква достатъчно голяма част от нея.

В обществен план аз мога да се държа като глупак, умник, мъдър или свят. В колкото повече ситуации се проявяват последните и намаляват първите, толкова повече напредва моето развитие и усъвършенстването на онова, до което се докосвам.

 

2.Какъв искам да съм? Какъв искам да стана?

Повтори въпроса наум. Отговори си.

Запиши отговора. ?

Сега продължи нататък.

Всичко, което искаме да се случеи с нас, всичко, което искаме да направим от себе си протича в кръг (цикъл) от 3 стъпки:

1.Битие, обосноваване. Скритата същност на нещата. Кой съм аз? Какво и защо го искам?

2.Правене, действие, развиване. Как да постигна целите си?

3.Имане, наличие, защита, запазване. Как да се възползувам от това, което имам? Как да получа чрез него нещо друго (да изменя себе си, реалността или отношението си към реалността)?




Тагове:   тяло,   реалност,   дух,   душа,   маг,   начинаещия,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: burda
Категория: Технологии
Прочетен: 604756
Постинги: 244
Коментари: 163
Гласове: 496
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031